Thursday, March 10, 2011

Pokloncici!!! :)

U saradnji sa 'Everything is about details' ovaj blog Vam nudi mogucnost da postanete vlasnik nekog rucno pravljenog prstena sa poludragim kamenom ili staklenim perlama i isto tako unikatnih mindjusa! Sve sto je potrebno je da postanete "pratilac" ovog bloga i bloga "Everything is about details". Nakon toga ostavite komentar na ovom postu da ste to ucinili i cekajte 25.mart kada cemo nasumicno izabrati srecne dobitnike.
*Opcija follow me se nalazi sa desne strane blogova i mozete se prijaviti preko Gmaila,Twittera,Yahoo-a.
*Ispod ovog posta se nalazi opcija recommend kojom postavljate ovaj post na svoj FB profil.
Pozovite svoje prijatelje da vam se pridruze na ovim blogovima!

3 comments:

  1. ..hocu ja, hocu ja..ja ja ja.. :))) trampicu i Hrleta ako treba :P

    ReplyDelete
  2. ja vec imam jedan, ja vec imam jedan!!!! i BOZANSTVEN JE!!! i necu siguno ostati na tom jednom!!!! ;)<3

    ReplyDelete
  3. ja sam osvojila nagradu,ali ne mogu da ostavim komentar na "Everything is about details".moj mail je : milicapsy@hotmail.com

    ReplyDelete